Ännu en tågresa och några tårar

Sitter nu på tåget påväg mot sundsvall är så stressad över allt jag missar i skolan att jag inte klarar av att vara hemma längre även fast jag gärna vill och skulle behöva det för min förkylning. Skolan känns så jobbig just nu att jag har funderat på att hoppa av men vad skulle jag lixom göra då? skulle inte kunna tänka mig att gå något annat även fast jag har tappat stort sett allt intresse för foto. Men som tur är så har jag min vän Felice i Sundsvall och vi har det så himla kul vilket gör att skolan går lite lättare. 
Det är 58 dagar till lov och av dom dagarna är det 38 skoladagar och mitt mål är att klara av skolan och fixa alla uppgifter som jag inte jag har gjort. Dom timmar, minuter och sekunder som inte är en vardag ska jag njuta av livet och ha så roligt det bara gå. Snart är det sommarlov och då är det sommarjobb som gäller och massvist med sena kvällar med mina vänner och en hel del moppe körning. 
Jag ska klara det här! Till hösten så tar jag tag i skolan igen och gör mitt bäst!
 
 

Kommentarer
Postat av: flisannn

Dagarna går fort nu, fortare när man har kul och något att se fram emot. Bara ett sista ryck med alla uppgifter och våran film kommer bli grym, glöm inte det. ;) Detta klarar vi! <3

Svar: Ja dagar går riktigt fort nu! :) Men vår film kommer nog bli den bästa film man kan se! ;) haha Det är ju endast 46 dagar kvar till sommar lov.. It's not a big deal!! =D <3
Emma

2013-04-26 @ 00:48:54
URL: http://feliceamren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0