Känslan av lycka♥

Blir ett mycket konstigt inlägg det här men kan ni tänka er hur lycklig man kan bli av lite glass. MUMS!!! När jag kommer hem från skolan i dag så hade vi glass och jag tar en sked av glassen och får känslan av lycka  =) Glass är det bästa!! =)  // Romi♥

Tisdag

Blir ett lite snabb inlägg för måste plugga inför provet jag har i morgon. Vad helt okej i skolan dag var sjukt trött. Efter skolan följde mirjam merd hem och vi pratade och så på tv. Sen det bästa med dag åt kebab till middag det är ju typ det godaste jag vet inom kebabvärlden xD haha Som sakt i kväll ska jag plugga och börja fundera på vad jag ska ha med mej till fjäll. Har nu ladda upp bilderna på datorn från kameran så någon dag kommer alla bilder eller nästan nästan alla det är lixsom 1000 bilder.. Vi syns!! // Romi♥

En tripp till stan

Idag for man till skolan för att göra klart kniven på träslöjden sen klocken 10 drog man till stan för att kolla synen så nu är det gjort. det tog typ 5min sen väntade jag på skjuts hem så jag gick på stan och shoppade lite. I kväll så har jag varit ute och fixa med skidor inför fjäll. Hann med att städa rummet också ikväll vilket känns riktigt skönt.  På fredag drar jag till fjällen så då blir det ingen bloggning på hela veckan. ha det bra! här kommer lite bilder på dagen inköp och städningen av mitt rum.
.

En ring jag fick av min moster i dag! ♥
Köpte ett svart linne, en tröja och hårsnoddar idag
Mitt ny städade rum ♥
// Romi♥

Dag 08 - Två saker jag längtar efter

Nu har jag kommit hem från Lycksele och jag LOVAR att lägga ut bilderna på mamma och pappas rum senare!
Helgen har varit helt underbart rolig! 

Två saker jag längtar efter:

1. Musik Direkt



The Only Ones (jag, Gisze och Pillan) ska vara med i Musik Direkt nu på lördag. Kom till Sliperiet och titta vetja!

2. Sommaren



Tänk VÄRME!!!


//Emmah

Dag 07 - En person jag tror är ute efter mig.

Idag är det underbara fredag och im living the dream. Eller ja, jag lever fortfarande iallafall ;P
En person jag tror är ute efter mig: 

GISSE WESTMAN!!!

Jag är helt säker att hon är ute efter mig!!



//Emmah

Dag 06 - Fyra bilder som beskriver mig.









//Emmah

Fettis dagen

det blev en kväll med lite blandade känslor..
det är mycket som snurrar i mitt huvud nu och jag vet inte hur jag ska göra. jag måste ta tag i mitt liv och ta dagen som den kommer. Har svårt att sova om kvällarna för jag tänker för mycket på onödiga saker.
.
Ser framme imot sportlovet som kommer ialla fall.

Dag 05 - Tre dåliga vanor jag har.

Som ni har märkt så har det inte blivit någon bloggning för oss den här helgen. Det beror på att det har varit SUM, Stift Ungdoms Möte för de i Härnösandsstift. Det har varit sjukt kul och helt underbart! Vi får berätta mer om lägret senare..

Tre dåliga vanor jag har:

1. Ser alltid på tv, än om jag inte har tid!

Ja, jag är en galen tv-tittare. Det räcker inte att se på ett program utan jag ska alltid zappa mellan 2 st olika.
Varför? jag vet inte.


2. Är riktigt dålig på att städa mitt rum

Jag är faktiskt riktigt duktig på att städa, så fort det är utanför mitt hus. Det ser ut som ett bombnedslag på mitt rum.

3. Läser läxan sent

Jag tror det är många som gör så, men på något sätt går det inte att plugga två veckor innan provet.



//Emmah

Jag orka inte mer..

Idag så va man till skolan vilket var väldigt väldigt jobbigt har haft sjuk ont i huvudet sen jag slog mej förra veckan. I kväll spenderar man kvällen men huvudvärkstablett som inte hjälper ett skit och so böcker. Ser fram i mot helgen på ett sett men för tillfälle skulle jag vilja ligga hemma och sova.. Nån dag ska jag ta och ladda upp lite bilder men vi ser väl då det händer kanske om några år eller så.
// Romi♥
Ungefär så här känner jag mej nu..

Dag 04 - Fem personer som betyder mycket för mig.

Fem personer som betyder mycket för mig: (förutom mina medbloggare)

1. Mormor

2. Farmor

3. Pappa

4. Mamma

5. Emilia

Surprise?!

//Emmah

Dag 03 - Fem ord som gör mig glad.

Om ni inte har märkt det så bloggar jag sjukt mycket just nu, men om jag säger så här:
Man har mycket tid över när man är sjuk!

Fem ord som gör mig glad:

1. Trampolin

2. Kattunge

3. Gitarr

4. Pistage

5. Fågelmänniska



//Emmah

Deppad..

Jag är såå less på det här viruset nu och jag tror att det är halsfluss. Jag blir också väldigt deppad när jag som vanligtvis går runt och sjunger för jämnan måste sitta tyst och inte göra något alls.

När man inte har någon röst får man lösa saker och ting på andra sätt



//Emmah

Jag tror jag är kär♥

Vilken fantastisk helg säger jag bara. Nu ska jag ta och göra läxa och sen ska jag  ta och fixa till fiskarna. Kramiz!
// Romi♥
.

Dag 02 - En nytagen bild.

Jag har ingen dagsfärsk bild men jag tycker att den här duger:




Stum..

Min förkylning har gjort mig stum. Det var ganska komiskt i morse när Romi ringde mig och skulle fråga om vi skulle på gymmet efter skolan och när jag svarade fick jag bara fram några viskningar xD. Aja, höres

//Emmah

Yves Rocher - Yngve Roger

Mamma och jag har ny skickat iväg en beställning till Yngve Roger (Romis namn för Yves Rocher). Huvudvärken dödar mitt huvud och hostan stryper mig -.-



//Emmah

Dag 1 på min nya lista..

Min arga sida är halft borta nu så jag tänkte börja med den nya listan. Igår kände jag mig lite kraslig och nu idag så är jag dyng förkyld. Dålig planering förkylning, dålig planering..

Dag 01 - Tre hemsida jag går in på varje dag

Dayviews - emmahagelberg

weheartit - mendu

twitter - @emmahagelberg



Riktigt jävla förbannad

"Gröna draken" kommer fram utan anledning, men jag har en riktigt jävla bra anledning för att vara förbannad!!




//Emmah

...

Jao, länge sedan man srev nått här, har haft full upp med min egna blogg. Men I'm back!!! ;D
Nationella i svenska idag då, uppsats på 2h 40 min! Men de va sjukt lätt enligt mig ^^
Men kika gärna in på min andra blogg
http://absolutgisse.blogg.se/
//Gisz

LESS!!

Började redan imorse att känna hur jobbigt det skulle bli att stiga upp gå på skolan sedan har fotbolls träning 18 och gospel 18:30 vet inte hur jag ska hinna med båda...
Det är mycket på schemat just nu och kan inte vänta tills den 23/2 då familjen och moster med familj och mormor och morfar ska fara till Hemavan i 4 dagar och bara chilla och ha det allmänt mysigt.
Har bestämmt mig att ta dag för dag och gör det bästa av det....
                                                                          //mirjam

so so so

Ja har nu suttit och svarat på frågor till so. Det handlar om dom sista 50åren  så mamma hjälpte mej medans sister min syster i rummet och lyssnar på oss hur vi prata. Då blev det en liten berätelse om allt hon uppfatade att vi sa. Så här kommer min syster berätelse:

IN BÖRDES KRIGAREN

DET BÖRJA DE MED EN MORGON SOM IN BÖRDES KRIGEN SOM KRIGAREN VAR HUNGRIG HAN HADE INGEN MAT SÅ DOM FICK GÅ TILL EN SJÖ DÅ SÅG IN BÖRDES KRIGAREN ETT SJÖ RÖVAR SKEPP
SOM LOGG PÅ VATTNET OCH FLÖTT DÅ SÅG IN BÖRDES KRIGAREN
EN SJÖ RÖVARE SJÖ RÖVAREN SÅG IN BÖRDES KRIGAREN SJÖ RÖVAREN RODE IN TILL LAND SJÖ RÖVAREN TOG FRAM SVERDET
OCH BÖRJADE KRIGANDET EFDER KRIGET VAR ÖVER DÅ GICK IN BÖRDES KRIGAREN OCH PLOKA BANNANER HAN ÅT EN PÅ VÄGEN HEM SEN NÄR HAN VAR HEMMA SÅ GJORDE BANNANSTUVING
TILL MIDDAG SEN GICK HAN OCH BORSTATENDER SEN GÅR HAN OCH LÄGGER SEJ NÄSTA MORGON I DAG ÄR DET TORSDAG NU ÄR DET DAKS FÖR ETT BAD I SJÖN HAN GÅR NER TILL SJÖN OCH BADAR DET VAR JUMET OCH SOLEN SKEN TRE TILL BADADE I SJÖN BARNEN LEKTE I SANDEN OCH BADADE  DÅ KOMME SJÖ RÖVAREN OCH SA FÖRLÅT FÖR ATT HAN TOG FRAM SVERDET DÅ SA IN BÖRDES KRIGAREN OCKSÅ FÖRLÅT DÅ BLEV DOM KOMMPISAR SNIP SNAP SLUT NU ÄR SAGAN SLUT

Min syrran är nog den bäste på att skriva xD ahahaha
// Romi och Emily♥

Något

Tänk att detta ord är så svårt att säga men det ändå är så kort. Att detta ord kan förändra hat till kärlek. Men att få ut ord ur sin mun är så svårt och även erkänna för sig själv att man gjort något fel. Att skicka ett sms eller ett brev skulle vara så enklare och skriva detta simpla ord i. Istället för att ringa eller stå brevid personen man träffa varje dag men man är för feg att få ut sin ynkliga känslor. Att kunna säga detta ord skulle det kunna leda till något fint och inte leda till hat och sorg. Jag vet att detta ord kan förändra någon annans liv...
.
.
Förlåt..♥
.
.
//Romi

Den nya listan!!

Dag 01 - Tre hemsida jag går in på varje dag.
Dag 02 - En nytagen bild.
Dag 03 - Fem ord som gör mig glad.
Dag 04 - Fem personer som betyder mycket för mig.
Dag 05 - Tre dåliga vanor jag har.
Dag 06 - Fyra bilder som beskriver mig.
Dag 07 - En person jag tror är ute efter mig.
Dag 08 - Två saker jag längtar efter.
Dag 09 - En video som jag själv har gjort/är med i .
Dag 10 - Sju saker jag skulle klara mig utan.
Dag 11 - En bild som jag tycker är sååå sexig.
Dag 12 - Tio saker jag ogillar att göra.
Dag 13 - En sak jag verkligen inte vill uppleva igen.
Dag 14 - En person som jag tror gillar att äta sirap på onsdagar.
Dag 15 - En bild jag har tagit som inte betyder något.
Dag 16 - En bild som jag har tagit på en struts.
Dag 17 - En bild på två personer som dansar fågeldansen.
Dag 18 - En bild på levande frukter.
Dag 19 - En film jag tycker påminner om tabasco.
Dag 20 - Tre filmer som beskriver Gisze.
Dag 21 - Tre saker som finns i min kropp.
Dag 22 - En sång som får mig att dansa.
Dag 23 - Tre utrotningshotade djur arter
Dag 24 - En bild på mig och en ovän.
Dag 25 - Någonting som jag borde göra just i denna sekund.
Dag 26 - Någonting jag ser väldigt mycket på.
Dag 27 - Någonting som jag är rädd för.
Dag 28 - Tre filmer som beskriver Romi.
Dag 29 - Tre filmer som beskriver Liv.
Dag 30 - En kort film avHär  jag, Romi, Gisze och Liv
Här kommer den nya listan som jag gjort!!



Dag 01 - Tre hemsidor jag går in på varje dag.
Dag 02 - En nytagen bild.
Dag 03 - Fem ord som gör mig glad.
Dag 04 - Fem personer som betyder mycket för mig.
Dag 05 - Tre dåliga vanor jag har.
Dag 06 - Fyra bilder som beskriver mig.
Dag 07 - En person jag tror är ute efter mig.
Dag 08 - Två saker jag längtar efter.
Dag 09 - En video som jag själv har gjort/är med i .
Dag 10 - Sju saker jag skulle klara mig utan.
Dag 11 - En bild som jag tycker är sååå sexig.
Dag 12 - Tio saker jag ogillar att göra.
Dag 13 - En sak jag verkligen inte vill uppleva igen.
Dag 14 - En person som jag tror gillar att äta sirap på onsdagar.
Dag 15 - En bild jag har tagit som inte betyder något.
Dag 16 - En bild som jag har tagit på en struts.
Dag 17 - En bild på två personer som dansar fågeldansen.
Dag 18 - En bild på levande frukter.
Dag 19 - En film jag tycker påminner om tabasco.
Dag 20 - Tre filmer som beskriver Gisze.
Dag 21 - Tre saker som finns i min kropp.
Dag 22 - En sång som får mig att dansa.
Dag 23 - Tre utrotningshotade djur arter
Dag 24 - En bild på mig och en ovän.
Dag 25 - Någonting som jag borde göra just i denna sekund.
Dag 26 - Någonting jag ser väldigt mycket på.
Dag 27 - Någonting som jag är rädd för.
Dag 28 - Tre filmer som beskriver Romi.
Dag 29 - Tre filmer som beskriver Liv.
Dag 30 - En kort film av jag, Romi, Gisze och Liv




//Emmah

Lista nr. 2!!

Jag funderar på att lägga ut en ny lista. Denna gång är den lite roligare och lite konstigare. Ni ser om den kommer ut här på bloggen eller inte..



//Emmah

Nästa skolan

Ja sitter nu och väntar på att bussen ska komma vaknade väldigt tidigt idag. Känns riktigt bra att komma tillbaka till skolan men skulle kunna tänka mej att efter denna dag tycker jag skolan är lika jobbig som vanligt ;)
// Romi♥

Mitt framtida jobb..

Jag kom just på vad jag kommer jobba som i framtiden!! Jag ska starta ett eget företag. Vad det ska heta vet jag inte än, men vår slogan ska vara: Vi gör alla misstagen åt dig.
Allså i mitt företag får bara riktigt klantiga personer vara anställda och eftersom jag gjorde en total fail i dag så verkar det som att företaget kommer inom snar framtid.

Fast.. brukar man inte säga att man lär sig av sina misstag??! Attans jag kommer nog att gå i KK efter 6 månader för folk kommer då förstå att man inte lär sig något vettigt, utan bara rabblar upp all info dom får in, eftersom dom inte kommer att göra misstaget att glömma infon. Aj Aj! Ni som behöver sommarjobb kan ju söka iaf.. ;)

Blablabla.. guses vad jag babbelskriver..



//Emmah

RSS 2.0