Snart 4 fantastiska veckor på skanska :)

Ja snart har jag jobbat klart på skanska vilket är väldigt tråkigt för jag tror jag aldrig haft så roligt någon gång. Man har träffat nytt folk som är super trevlig och rolig och ha sånt folk på jobbet gör dag så mycket lättre. Sen en sak jag har lärt mej är att man inte ska snacka skit om folk för vad tjänar jag som person på det och finns bara ett svar jag tjänar ingenting på det . Det finns ju ingen menning att säga något dumt om någon. Nämen nu är det tid för att sova en ny dag på jobbet i morgon det blir ju kul :D

"Du är den mitt hjärta söker"

Då har jag avklarat min första vecka på sommarjobbet. Jag jobbar med Sommarkyrkan om ni inte visste det...

Det är ett underbart sommarjobb, men det har också dåliga sidor ex. man vaknar mitt i natten och sjunger sånger som pärleporten, fröken fräken och (min favoritlåt just nu) Strålande!

Jag tror att det inte har gått en dag på jobbet som vi inte har asgarvat på, vilket är helt FANtastiskt!

//Emmah

RSS 2.0