Dag 18 - En bild på levande frukter.

Idag är ingen speciell dag så jag vet inte vad jag ska skriva om.. Så här får ni eran bild på levande frukter



//Emmah

Dag 17 - En bild på två personer som dansar fågeldansen.

Jag har prövat samma nagellacksteknik som Gisze. På eng heter det water marble (nail art). Jag har ingen bra bild på mina egna naglar men jag kan visa hur det typ ser ut som. Mina är blå/grön och röda.



Gå in på den här nagelbloggen!! Klicka på bilden för att komma dit.



Aja dom flyger iaf..

//Emmah




Dark Shadows!

Sitter i soffan och njuter av ledigheten!

I morgon ska jag, Matilda B (Bappam), Marcus, Samuel och Erik fara och se på Dark Shadows. 
Det ska bli kul kul! (oj vad det där lät övertygande..) ^^






//Emmah

Långlov och hälriga kvällar =)

Det är grymt nice med lång helg har gjort någon ting varje dag. Orka inte skirva vad jag har gjort med det har varit kul. Just nu sitter jag hos mirjam sedan i kväll bär det av hem till mej  =) Som alla glada ungdomar som går på bredbyn skolan så är vi även ledig i morgon jippi och då bär det av till stan ska köpa llite grejer och hämta min "moppe" // Romi♥ Kommer bilder och filmer sen från min helg!! =D

tänkte ladda upp en bild men mirjam hade inga :(

Låååånghelg!

De flesta som läser det här vet redan att det är långhelg, så jag tänkter inte säga att det är såå skönt eller underbart utan jag säger:
Jag längtar till GGS Hajken/Avslutningen!
Imorgon är det som sagt GGS hajk och det kommer att bli så kul!

Aja, tjarå duffisar!








//Emmah

Back to the gym!

Kom nyss hem från gymmet med Romi. Vi tog moppen dit och jag saknar verkligen stunderna vi hade i somras.
Nu ska jag ta och göra lite matte, sen ska jag fortsätta läsa "Fallen Ängel" och sedan, hör och häpna, sova!




//Emmah

Ett löfte jag inte kommer hålla

Ja har tänkt en hel del denna helg och har kommit fram till det ena till det andra men jag vet att jag har lovat dej en sak som jag inte kommer att kunna hålla så förlåt i förväg♥ Det känns inte bra att svika dej♥

Det är inte lätt då det e svårt..

Japp det har varit lite dålig bloggning nu men har annat för mej i livet som är viktigare och för er som verkligen vill veta vad jag har gjort varje dag kan smsa mej på  0730 92 19 24 xD haha aa jja i helgen har jag bara varit hemma tagit det lungt målat några vägar hoppa studsmatta och packa lite saker i flyttkartonger ;)Legat i hängmattan och latat mej och läst bok :) Imorgon är det skolan men som tur är har jag sov morgon oxå är det kort vecka :)
Håller på att göra om i detta rum. Blir mycket fint för det är jag som har målat väggarna kommer en bild sen då det är klart =)
Hade konsert i veckan och då spelade Helt okej :) Tror mej dom var helt okej xD

Gymnasieval hit och dit..

Kom nyss hem från Michael Elias efter att ha varit där på infotjosan. 
Helgen har varit super bra med god mat och underbara människor.

Ps. Grattis Pillan och Rorro på födelsedagen!!

//Emmah

Ding Ting King!!

Första dagen efter en lång helg var lite trött men klarade mej igenom dagen i alla fall. Nationnella i matte det gick super bra tyckte jag annars har det inte hänt så mycket i kväll varit på gymmet. Nu sitter jag och smsar med mirjam!! Det är ett mycket seriöst samtal =D hahaha //Romi♥

Sista April/Första Maj

Vilken super bra mega bra helg man har haft =)
For upp på söndag till mirjams sommar stuga i törvattnet med gisse eviss och mirjam såklart. Vi hade då en trevlig kväll ute på altan.
Sen måndag så for eviss hem :( men hon ersattes med matilda då hade vi en riktigt bra kväll också ;)
Sen idag så packade gisse och matilda ihop och for hem och sen så fick mirjam och jag något städ ryck så då blev det städat och fint i stugan. Sen så for vi hem.
Efter det har jag packat upp grilla kött och bara chillat ;) Hade ingen ström i helgen så kunde inte ladda mobilen så det blev inte så många bilder taggen men en bild blev det.
Mirjam skulle hugga lite ved!!  =) haha
//Romi♥

RSS 2.0