Onsdag!!!! :D

Ligger i sängen och fundera på att kliva upp, idag efter skolan så har jag påsklov Så himla härligt!!
På torsdag blir det tandläkaren och sen sticker jag till fjälls :D ska bli så himla kul! Köra skoter och bara må bra! :D


Söndag

Komme hem i morse från Mirjam och bestämde mig för att ta tag i alla läxa jag har men efter ett tag så somnar jag.. Så nu ligger jag i soffan och fundera på att packa för att sedan åka till Sundsvall igen.


Min dag i bilder!


 

Jag tror jag dör av skratt!!!!

.


Ledig idag! <------> Högerklicka

Hallå Hallå där bakom skärmen har just stigit upp och gjort mig en regäll frukost en dag som denna då man är ledig. Sitter och njuter av musiken i mina lurar och ingen stress. Men idag blir det att ta tag i lite läxa och gå på gymmet. 
 

Söndag

Är nu i sundsvall efter ha haft ett extra veckas lov p.g.a. av att jag varit sjuk. Fick skjuts ner i dag så vi har varit på birsta och ikea. Köpte mig ett par solbrillor och nya täckbyxor och jacka så nu har jag nåt att åka slalom i på påsk och det är ju nice :D Nu ska jag sova har världens huvudvärk så det e nog lika bra!.

Sportlov

Det var ett tag sen jag upptaterade men jag har inte orka. Jag hade ett riktigt nice lov i fjällen men skoter körning och slalom och snowboard massa annat skoj men sista dagen blev jag förkyld och har nu legat sjuk i en vecka men på nåt sett var det riktigt skönt att bara vara hem. Kommer kanske lite bilder från fjällen sen.

RSS 2.0