Har funnit min mobil :)

Kom nyss hem till ..... jag hatar att vara hemma i alla fall så är det bara. Inte blir det bättre när det är söndag. Älskar att vara hemma men inte nu.

Min mobil är borta :(

Ligger i sängen nu och gör ingenting. Skulle äta frukost men har ett jäkla katt som ska vara runt fötterna på mej så då gick jag in hit istället. Men jag har tappat min mobil!! Vet att den är på rummet någon stans så vi får väl se om den kommer fram senare idag. Det var en sjuk kul kväll igår tack för den gott folk!

Skål!!




Sep. 27, 2012

Det här har vi börjat med nu :)

Några bilder från tidigare i veckan





Imorgon är det fredag!!

Jag sitter och har lång lektion nu så då passar man på att blogga finns inget bättre att göra. Imorgon slutar jag tolv så kommer till övik klockan två sjuk skönt. Sen på kväll så far jag bort. Detta har vi gjort på mediaproduktionen nu i några veckor :)


12.45

Som vanligt på onsdagar börjar vi inte förrän 12.45 och så här tycker jag om det:
 
nackdelen med att ha sovmorgon varje dag är att man är går och lägger sej sent varje dag och ligger i sängen alldeles förlänge på morgonen. Så sen när man kommer till fredag då vi börjar tidigt håller jag på att dö för jag är så jäkla trött! hahaha Puss och hej!
//Romii♥

Mediaproduktion står på menyn!

Ja som sakt jag har lektion just nu och vi har mediaproduktion i några timmar :P Detta håller vi på med! Gick inte lägga upp bilderna så det blir inge borta de!
 

Skolmat -.-

Mat på skolan idag suger.. Tur att det finns mjölk och mackor! ;) /Romii



Tankarna rullar på..

Ligger på golvet och skriver allt som kommer i mina tankar en mycket härlig känsla!//Romii

Bloggar från mobilen!! :)

Äntligen har blogg.se skaffat sej en app åt andriod också fantastiskt ;)


Idag äre söndag och huvudet känns trött

Ja i helgen så var mirjam här i sundsvall. Så i fredags då hon kom så gick vi på bio och såg Magic Mike. Grymt bra film! Så vi kommer hem typ 11 och då gick vi och la oss.
Sen på lördag så bar det av till birsta så vi tog bussen ditt. Gick i alla tänk bara affärer köpte mej några vantar och en klänning och lite smått och gått på coop form. På väg sen från birsta skulle vi hoppa av på dollar store men så blev det inte. Vi for hem och gjorde något mycket hemligt som ni får veta i morgon och efter det så fixade vi oss och gick in till stan för att äta och gå och köpa något hemligt, det blev sushi till middag sjukt jävla gott och på kvällen blev det film mys.
Idag så gick vi in till stan kolla i affärerna och gick sedan hem igen och halv sov. Runt halv 3 gick vi uppe till tåget för då skulle mirjam åka hem. Efter det har jag legat som en död fågel på golvet och vänta på att få gå och sova. //Romii♥

Mirjam sitter på ett tåg!

Sitter nu och har foto lektion och klockan fyra så kommer mirjam hit till sundsvall så ikväll blire bio och i morron blire birsta och dollar store =D //Romii♥

Mys♥

Ja jag sitter här på mitt rum nu och har det sjukt jävla mysigt. Ljus är tända och musiken får en att känna lugnt och tankarna bara rullar förbi det är så jävla skönt! //Romii♥

400 ord för mycket..

Livet har sina fina och fula, positiva och negativa, bra och dåliga, vackra och fula, snälla och dumma sidor. Men skulle man lägga all energi på allt negativt och dåligt vad skulle det vara för liv! Det finns så mycket fint i livet som man ibland inte tänker på. Tänk om man kunde lägga allt negativt bakom sej och bara leva livet. Lägg för fan inte massa energi på folk du stör dej på du mår ju inge bättre av att snacka en massa skit och inte blir det nå bättre heller. Ta vara på ditt liv i morgon kan det faktiskt vara försent. Tänk på allt du har istället, än på allt du inte har har och låt ingen krossa dina drömmar försök uppnå dom istället för att bara skita i allt. Bara du vill så kan du!
Fast du känner att du bara vill försvinna och inte finnas mer så kan du kämpa dej upp det kan bli något bra av det! Gör något gott av ditt liv och förstör för fan inte för andra!!
//Romii♥
 
Livet har många vägar försöka bara välja den rätta!♥

Tisdag :PpPpP

Sitter i klassrummet nu och har svenska helt okej faktiskt.
 
Till helgen kommer denna fantastiska kvinna til sundsvalll! =D
 

Handla e kul!

Idag var jag och handlade ganska roligt xD haha I korgen hamnade:
*Potatisbullar
*Bacon
*Tuggummi
*Juice
*Sallad
*Gurka

Hahaha kul kul!! // Romii♥

Skypar..

Sitter och skypar med underbara Romii. Det var ju ett tag sedan man pratade med henne, så nu är min dag fullbordad. I helgen ska de flesta i UNKLE fara till Härnösand. Emilia och jag ska spela på ett café där, så nu i kväll var vi och repade.

Se ya!
//Emmah

Tråkigt liv!

1. Är du singel? Jaa
2. Bästa killkompis? har nog ingen speciell
3. Bästa tjejkompis? Här finns det många! :)
4. Röker du? Nepp
5. Fullständigt namn? Emma Rohman Hemming
6. Födelsedag? 10 december
7. Är du helsvensk? Ja
8. Om inte - vad är du? -
9. Vem ringde dig senast? Pappa
10. Vem smsade dig senast? Mirjam
11. Vem kramade du senast? Pappa
12. Vem pussade du senast? minns inte
13. Roligaste personen du vet? hahah mirjam xD
14. En snygg kille? inga kommentarer
15. En snygg tjej? inga kommentarer
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Mirjam och Eviss hos mirjam
17. Ögonfärg? Blå tror jag
18. Vem såg du senast? Farmor
19. Har du någonsin förlorat en vän? Jaa
20. Vad åt du senast? En macka
21. Vad drack du senast? Vatten
22. En vacker person? Mirjam
23. En snäll person? Emmah
24. En gullig person? Eviss
25. En jobbig person? -
26. En konstig person? Mirjam xD
27. En med magrutor? -
28. När skrattade du senast och varför? I morse för att mirjams katte var rolig
29. När grät du senast och varför? Idag
30. Vill du ha ditt kex tillbaka? De e klart! xD
31. En du saknar? Alla som inte bor i sundsvall
32. Ditt humör just nu? Ganska bra
33. Hur många vänner har du på facebook? 145st
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Orka räkna..
35. Har du skilda föräldrar? Nee
36. Hur många syskon har du? 1
37. Din favoritfärg? Blå
38. Nån du vill träffa? Massor som jag inte har sett sen i somras
39. Äckligaste du vet? Äcklig mat!
40. Godaste godiset? Sura godisar eller choklad
41. Godaste läsken? Trocadero
42. Har du någonsin brutit mot lagen? Ja ett antal gånger xD
43. Är du kär just nu? Kanske xD
// Romii utan liv för tillfället♥





Härlig dag!♥

Jag började i dag klockan 10.10 då hade jag matte efter det var det lunch sen skulle vi ha mediaproduktion men det blev inget borta det så vi slutade. Så jag och Felice drog ut till birsta och shoppade det blev den del knäppa grejor från dollar store och ÖB men grymt nöjd med inköpen så nu är jag taggad för fest! ;) hahahahha // Romiii♥

Har inget nytt att skriva här!!!

Men i alla fall jag började 12.45 som alla andra onsdag det var grymt skönt. Men innan skolan så var jag och Malena och tog lite bilder inför fredags lektionen. Sen efter skolan så gick jag jag och Felice och åt på subway det var så sjukt gott!!! :D Hare så gött!! // Romii♥

Livet flytter på som vanligt

Finns inte så mycket att säga går i skola och det e kul lär sej mycket nytt och lär känna nytt folk. Snart e det helg igen förresten ;) hahah /Romii♥
Hahah vår nya familjemedlem =)

Gå in och GILLA gott folk!!!!

https://www.facebook.com/LOrealParisSverige/app_134038163401603
Jag tycker verkligen att ni ska gå in och gilla och så är det bara!! =D
/ Romii♥

Snart helg det betyder älgjakt!:P Här kommer en bildboom!!! Yeah!!

Jadenna vecka har flyttit på snart är det helg och det betyder älg jakt! =D det suger att jag har blivit mer sjuk! :(
 





//Romii♥



Tisdag :PpPpP

Du e bäst vännen!♥

Ja sitter i skolan nu och ska snart ha matte. börja 10 i dag så det är ganska chill. Jaa vad ska man skriv men min klass äger så e det bara!! ;) See You!!! =D //Romii♥

Utkast: Sep. 03, 2012


Salong Call me "bitch"!

Ja då har man klippt sej och färga håret. Jag rekommendera verkligen denna salong. Frisören kommer hem till dej och klipper dej för bara 50kr och du står för färgen själv :D Ring 0768340888 dygnet runt hon svara "alltid" =D // Romii♥

00.02

Idag är det en nya dag! God Natt! //Romii♥
xD kan man ha roligare

Nu är det lördag igen och där satt jag och deppa tyckte allt verkade meningslöst (sjungande version)

Jag en regning dag som denna finns det inte mycket att göra men få se om jag hittar på något ikväll. Har lusta att göra något eftersom att nästa helg ska jag jaga och då kan jag inte träffa någon men vi får väl se. Idag så har syrran och jag legat i sängen och titta på film stort sett hela dagen men rykte just upp mej för att jag tänkte hitta på nåt men min kärlek till min dator är för stor. hahha ny dator är inte bra så är det bra. Ha det så bra alla där ute i denna lilla världen!
//Romii♥
hahah xD

RSS 2.0