iPad blogginlägg -.-

Anja nu har jag bloggar ngt iaf. På ons får man träffa en viss Romi =D


Saknaden!

Att sakna någon är hemskt.

LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta lov kommer blir så jäkla bra! :D

Övernattning

Sitter hos Felice och i morgon och på torsdag är vi ledig. Har grymt mycket läxa. Ikväll så gjort vi kantarellsoppa tillsammas och tog en sväng till macken. Grymt kul har vi. Här kommer lite bilder från kvällen.

Idag är det måndag det betyder att snart är det fredag igen!♥

 Har inte så mycket att skriva. Så gott folk ni får gärna komma med ideér om vad jag ska skrivaom är öppen för allt :) //Romii♥
 
Lite bilder till en fotouppgift jag håller på med:

En glad Romii som vet att det är fredag i morgon!!!!! Happy face!

Ja snart är denna vecka gjort bort här i sundsvall. Veckorna går så fort och i veckan har jag inte ens hunnit packa upp väskan :) I veckan har det inte hänt så mycket. I går så var jag och Felice och tog en fika och en sväng i alla affärer blev det också :) riktigt kul :) Sen har det väl inte hänt så mycket mer vad jag kommer på. Imorgon är det Cooper test på gympa känner mej så här super taggad eller hur var det egentlig. Sen stickare jag hem till lila bredbyn efter skolan :) Men det är nästan så att jag längtar till måndag för då är det bara en vecka tills det är lov!!!!!! Sticker nog ner till sundsvall på lovet också en dag eller två :) // Romii

Lite arbete!

Tjosan Trosan :) Att man kan få vara så här lycklig bara för att det är fredag i morgon har lust att bara dansa =) 
Har äntligen fått ordning så jag kan lägga upp mina arbeten jagg har gjort i skolan så här kommer lite smått och gott :D Ingen super kvalité på bilderna men det bjuder jag på :)
 

Blöhööööö!

Usch vad jag är trött på min förkylning nu, men imorgon ska jag på skolan för annars får jag inte fara på konfalägret. Jag kanske får ångra mig på måndag om jag blir sjuk igen, men det är värt försöket.

See ya
//Emmah


Att såra någon är alltid lika jobbig..

Rubriken säger det mesta om min dag...

Utkast: Oct. 16, 2012


Ha där fick du!

Då var jag tillbaka. Igen.
Efter några fullspäckade veckor så har mitt immunförsvar gett upp. Nu ligger jag bara hemma trots att jag har massor att göra. I helgen var jag på konfa läger uppe i Solberg och det var underbart!
Det är svårt att ha en så underbar vän som Romi borta i Sundsvall. Jag känner mig så hemsk när jag har fullbokade helger och inte kan träffa henne, MEN snart är det lov!!!!

//Emmah


Helg♥

Ja i helgen har jag inte gjort så mycket. Jag var bakat och 3 rulltårtor till mamma som hon skulle ha nån gång i veckan. Annars har jag inte gjort så mycket. Min mobil laggade sönder så jag bytte till nån gam mobil :) //Romii♥
Mycket vacker mobil!

Konfaläger

Hälsningar från Solberg!

...

...

Kärleken bakom hörnet♥ men du gör mej förvirrad..

Sjuk rolig dag i skolan idag =D haha Sen när vi gick ut från skolan och väntar på att johan skulle låsa upp cykeln så står jag i en vattenpöl utan att veta om det. Alla andra ser det och bara skratta åt mej. Lyckat av mej i alla fall! =D haha Detta gjorde jag på mediaproduktionen idag. //Romii♥

Vad gjorde man innan facebook fanns? /\/\/\ ♥Känslan av kärlek♥

Ligger nu framför datorn med massa olika läxor jag borde göra men har inte gjort ett dug än. Men har i alla fall varit ute och joggat ikväll så ett check! Nu är det bara att plugga, bädda rent i sängen och duscha. Hare gött! //Romii♥
Från joggingturen!!
Höst♥

Oct. 08, 2012




Skaffa ett liv istället för trycka ner mitt..

Dagen innan måndag är en värdelös dag för då e de skola i morron. Ja denna helgen har varit helt jävla förstörd!! Förrutom då mirjam var här igår. Idag har man tvätta "moppen" och myst med totte.

Härlig låt =)

http://www.youtube.com/watch?v=F0_jBDlUXUs

En jobbig dag..♥

Jag idag har inte inte hänt så mycket har mest suttit framför tv och myst med Kebaben hahah Nu håller jag på baka och väntar på mirjam ska komma. // Romii♥

Oct. 05, 2012

Jag hade gjort ett så fint inlägg och sen så försvan allt. Men här kommer lite bilder från min fantastiska vecka =)

Matteprov i alun ganska roligt xD haha

Kanelbullensdag!! Woop Woop :)

Orentering in the big city ;) haha

Mr. Totte
//Romii

Höstfoton♥

Ja har tagit lite bilder nu till skol uppgiften vi har i morgon så tänkte dela med mej av det :) Sen har vi gjort massa annat som inte går att ladda upp på bloggen :(  Alla bilder är inte åt rätt håll men det bjuder jag på :)//Romii♥
Underbart!! =D

Fördriver tiden men nå frågor!

1. Är du kär? Nja..
2. Längd? För kort xD
3. Röker du? Nej
4. dricker du? Jao
5. Födelsedag? 10 december
6. Favoritmat? KÖTT!!
7. Vart du bor? Bredbyn
8. Bästavän? Många
9. Vem ringde dig senast? Pappa 
10. Vem smsade dig senast och vad stod det på smset? Pappa hälsar att du får ta farmors skiftnyckel och dra  åt den skrev mammis xD
11. Vem kramade du senast? Ja det var väl nån i fredags om jag ändå minns vem det var :PpP
12. Din relation med dina föräldrar? Grym
13. Ögonfärg? blå
14. Skönaste personen du vet? Det finns många det
15. Vem träffade du senast & vart? Nå vänner på skolan :)
16. Har du nånsin förlorat en vän? aNja
17. Din musiksmak? Den är fantastiskt nä men gillar mycket olika
18. Vad har du på dig? Bikini solhatt solbrillor och brun utan sol Konstigt? nää
19. Vad åt du senast? Pasta och köttfärs
20. Vad drack du senast? Vatten 
21. En vacker person? Alla e ju vacker på nåt sett
22. En snäll person? Finns så många
23. En gullig person? Den fråga håller jag för mej själv!
24. En jobbig person? 
25. En konstig person? Hon heter Emma Rohman Hemming
26. När skrattade du senast & varför? Nån gång i helgen och varför minns jag inte :P
27. Hur är ditt humör idag?  det duger för att klara av dagen 
28. Vill du ha godis nu? Ja tack!
29. En du saknar? Alla där hemma
30. Ditt humör just nu? Helt okej
31. Har du skilda föräldrar? Nopp
32. Hur många syskon har du? 1
33. Någon du vill träffa? Alla som inte finns här i Sundsvall..
34. Äckligaste du vet? Allt äckligt
35. Har du någonsin brutit mot lagen? Jaa

Det okända♥

Jag är lite halv knäpp men tycker det okända är väldigt bra program. Men när jag tittar på det så blir jag så rädda att jag håller på att dö xD hahah // Romii♥

RSS 2.0