75 minuter matte, uppflyttande! -.- -.-

Då sitter man här igen och ska ha matte, fy fan Imorgon är det fredag FANTATISKT! Mirjam kommer klockan 11 till Sundsvall med ett tåg!! Sen så blir det en FULL späckad helg med Felice och Mirjam!!! Det kommer bli riktigt jäkla bra! :D
Felice ville inte del ta på en bild så tänk att äpplet är hon!


Inlägg direkt från en historielektion...

Sitter och svara på några skumma frågor med Felice....
Tips på hur man läser på engelskan!


Fika BussTur Äta Handla Buss Städa Äta Sova

Efter skolan idag så stack Felice och jag på en av våra galna bussturer ut till birsta för att handla för helgen och efter det blev det buss till hon och sedan städa hennes frys för att lägga in lite matvaror. Sen buss hem igen för att äta middag hade då ett jobbigt val om jag skulle äta pasta från igår eller pizza från i söndags men det blev pizza tillslut och nu ligger jag i sängen och ska snart sova för i morgon väntar en ny dag med nya möjligheter! / Romii


Matte -.-

Sitter i sal 350 drömmer mig bort från en tråkig matte lektion. Drömmar om sommaren och en fantastisk helg. Skulle sitta fint med sommar, moppe, vänner och solen. Sommaren 2013 ska bli den bästa någonsin!


Proppfullt skåp

Så här går det när man delar skåp!


Mitt liv, mina möjligheter | blev sjuk idag så felice kunde inte följa i helgen :( :(

Nu har man kommit hem och man mår mycket bättre och hur bra är det på en skala mellan 1 till 10 jo 1000!!! Jag startar denna dag nu när jag mår bättre med att äta bröd och sjunga snapsvisor i bilen med syrran det är ju ändå fredag!!! Hare gött nu i helgen!


Skolmaten -.- -.-

Här har man lång lunch och funderade på att gå på subway med Felice men läser att det är jätte god mat i skolan, men när man kommer till matsalen är mat så äckligt att det går inte beskriva. Men nu fick man en chokladboll av en klasskompis så nu e man glad! :) det är bara att njuta av bilden på skolmaten!!


Slutade 1 timme tidigare

Tar en fika med Felice nu!


Helgen | Fotostudio projektet

I torsdags så blev det 50 års firande och massa mat somnade ganska tidigt den kväll men jag har orsaker för det xD
Fredag blev en ganska lugn helg som jag inte gjorde mycket.
Lördag så drog jag till John med Mirjam för att fira Max även Samuel och Albin var där. Där blev det tacos, pulka åkning och en enorm tårta. For hem vid halv tio och hängde Mirjam med hem till mej. Då blev det mycket prata och skratta sen så idag har jag och Mirjam funderat på att bygga en fotostudio hemma hos mej ut i ladugården skulle vara sjuk kul med ligger ganska mycket jobb innan det skulle bli klart men vem vet det kanske blir en studio :) Så funderar jag också på att strunta i att köpa en kamera och istället ta och köpa några blixtra till den där studio som kanske kommer ;)


My sunshine has come!

Sitter och pluggar låtar till höger och vänster... Både gospellåtar inför gospelfesten som jag ska på nästa helg och "läxlåtar" Lite små drygt att först lyssna igenom låten typ tio gånger för att få in melodin och sånna saker i huvudet och sen efter det då börjar man sjunga den själv... Aja, Snart ska man på gymmet och eftersom Romi inte längre bor här på byn, så har Emilia börjat hänga med isfället :D


Matematik dugg fru het SAS

Jag är bäst vill någon köpa min häst? 👍 Kolla vilka sköna människor jag fick träffa idag!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lycklig men ändå så ledsen..

Jag vet inte riktigt vad det är med mej samtidigt som jag är glad och lycklig så känner jag mej så ledsen. Men snart är det helg!!! Bara de blir torsdag så får jag fara hem vid tolv sen äta massa go mat och fira min mamma :D


FREDAG FREDAG FREDAG OCH ÄNNU MER FREDAG

Sitter på tåget påväg hem nu och ären lyckligare människa än aldrig för!riktigt kul dag i skolan i dag med Felice. Hon och jag går verkligen in för det här med att det är fredag xD Hahahh har bara varit allmän galen och knäpp idag! Synes och hörs // Råmmmiiii


Arg?

I dag på min sånglektion skulle jag spela arg. Vilket är ett litet problem som lider av en alltid-glad "sjukdom". Det närmaste jag kommer till att vara arg är något mer åt ganska irriterad hållet. Efter ett tag lyckades jag ta fram en liten argare sida from the past. Hehe men men det jag ville få fram var att jag tycker det är inte värt att vara arg när man kan vara glad och uppskatta saker! So.... Don't worry be happy!

//Emmah


Skolan

Här sitter jag bara så du vet!;) Hahahh


Första dan i skolan | och jag överlevde

Ligger nu i sängen och ba mys med musik och en filt. Jag funderar på vad alla har för nyårslöft? jag har ett jäkla bra nyårslöfte men jag avslöja det inte för att göra er lite nyfikna ;) Varför liksom avslöja saker när man kan hälla det hemligt ;)
//Romii <3


Skönt med slappar dag!

Eftersom lärarna på iaf nola har en sk pedagogisk dag så är vi lediga i dag, vilket är otroligt underbart! Så just nu slappar jag bara i soffan och ser på plain Jane

Hörs hej!
//Emmah


Bio

Sitter nu och väntar på att mammas pojkar ska börja!


En ny TRÖTT dag!

Ligger nu i soffan och är död. Idag ska det nog inte bli så mycket gjort ska till stan ikväll och se på bio med familjen vilket känns riktigt kul. Ska väl ta och klä på mej nu och äta frukost och sen ta bort julen :) //Romii
Skicka ert nummer till mej har köpt en ny mobil! 0730 92 19 24


Torsdag och pengar sprang iväg

Tänkte vara duktig och blogga idag men orkar inte så GODNATT!!! Men först ska jag kolla lite på datorn ;)


RSS 2.0