Har inge att skriva så kommentera nån/några fråga så kan jag svara på dom! Svara på allt!

 
 
Jag kommer inte på något vettigt att skriva så gör som rubrik säger så ska ni få  svar av mej sen! Måste bara säga att den här bilden är nog den vackraste bild jag har tagit får rakt en tår i ögat! / Romii ♥
 

Är det sant? Ja det är det.. Snart är det FREDAG igen!

Det var länge sen jag bloggade nu men jag lever livet och har det så jävla bra här nere i sundsvall. Mitt liv ligger topp och jag känner bara hur det stiger. Jag e lycklig och skrattar mej igenom dagar tänk att livet kan vara så fantastiskt bra! allt är positivt!!
.
Livet är som besökstatiskten här på bloggen ibland ligger det på topp och statistiken bara stiger och sen kan den sjunka ner till botten men sedan kämpar man sig upp igen och får ett fantastiskt liv♥
//Romi♥ 
Här kommer lite bilder!



Hello my friend!!

Tjenare Tjenare!
Sitter och pluggar med Felice på barista nu! Var fick vi orken i från kan man ju fråga sig. Har spendera dom 3 sista timmarna här och ska nu dra oss mot affärn! Tingeling // Romii

Tårarna forsar ner för min kind♥

Då var det söndag igen och söndagar är världens sämsta dagar. Men snart är det väl fredag igen. Det betyder att det är närmare lov positivt tänkande funkar alltid bäst!! Känner inte för att skriva så mycket idag.. // Romii ♥

Gröna Draken dagen!

Idag var jag SUPER SUR! Jag hade en så kallad "grön drake"-dag. Alltså jag blir helt rastlös samtidigt som jag inte vill göra något alls. Knäppt? Jaopp! Aja nu är det bättre iaf.

I morgon är det skola igen och det känns sådär. Men sen är det v. 46 vilket betyder att det är feel good vecka med musikesteterna. Vi ska spela på lite olika ställen och har inga lektioner på hela veckan! Woop Woop på det!
 

//Emmah

RSS 2.0