Oh Happy Day!

Idag har jag gjort väldigt mycket för en söndag. Först var jag på VIP-fest på FG och för 1h sedan kom jag hem från gymmet. Jag diggar mig själv, Bitches!



//Emmah (the "h" is quiet)

En sund lördag = något nytt!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti handrade år... GRATTIS GISZE!!!

Om ni inte har märkt det så fyller Giz 16 år i dag och har därmed varit byxmyndig i 1 år!

Trots att jag kände mig supertrött i morse, så kom jag mig iväg på gymet. Romi skulle till Mirre, så jag tog med mig min granne Ida. Det blev ett väldigt bra träningspass iaf. för min del!
Igår var jag, Giz, Romi, Mirre och Pillan på bio och såg "Hunger Games". Den var väldigt, väldigt bra! Jag rekomenderar den verkligen.


"Det som inte dödar dig gör dig starkare"

//Emmah

SKICKA GRATTIS TILL 0737070448!!! :)



Stort grattis till denna vackra kvinna!
pissing is my lover och 16år varit byxmyndig i 1år och fortfarande inte suttit på oss!
                                                       LOVE// Living & Roming

Fredag/Lördag

Vilken super kväll med film, popcorn och mys med freddan.. kvällen blev lite lång men sängen var skön då man blev så trött efter kvällen jobbiga aktiviteter.

.
Sen idag så har jag vaknat, duschat och följt "någon" hem  och nu sitter jag och chillar där. Ha det kung!
//Romi♥

Dag 15 - En bild jag har tagit som inte betyder något

Det var tänkt att jag, Giz och Romi skulle fara till stan och börja filma en musikvideo och se på Hungers games på bio. Men nu blev det så att vi ska skippa att filma, men vi ska se på filmen. ^^
Pillan och Mirre hänger med också. Eh nu ska jag fixa mig inför skolan 

En bild jag har tagit som inte betyder något:



Hungers Games!



//Emmah

Dag 14 - En person som jag tror gillar att äta sirap på onsdagar.

Nu är jag riktigt dyngslut på efter att ha varit i Solberg! Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva nu..
Ursäkta! Sssassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

S:et på tagentbordet är så trögt, men nu blev det bättre. 

En person som jag tror gillar att äta sirap på onsdagar:

Therese B



//Emmah

Dag 13 - En dag jag verkligen inte vill uppleva igen.

Idag var verkligen min tröttaste dag någonsin. Jag vaknade och det gick bra att komma till skolan, men så fort jag kom in i skolan var jag stendöd. Jag orkade inte göra något ordentligt, allså jag svarade på varje fråga på lektionerna, men 15% var halvt rätt. Det var som om jag var drogad och helt konstig. Jag har verkligen aldrig varit så förut.

I morgon är det friluftsdag på skolan och vi (jag, Romi och Giz) ska till Solberg och åka slalom!

En sak jag verkligen inte vill uppleva igen:

Det blir nog den här dagen, visst fanns det glädjeämnen, men jag mådde psykist inte bra!



//Emmah

Dag 12 - Tio saker jag ogillar att göra.

Nu har jag nybakat kärleksmums/snoddas! Dom blev sådär, men godkänd.
Tio saker jag ogillar att göra:

1. Äta orange godis



2. Ljuga



3. Städa mitt eget rum (vem gör inte det?)



4. Gå baklänges i korridorer



5. Hoppa nedför stup



6. Dricka dricka utan kolsyra



7. Drunkna
(i vatten)



8. Fixa en outfit



9. Plocka ut varma plåtar



10. Läsa långa, tråkiga artiklar i tidningar -.-



//Emmah

söndag dagen innan måndag

Ja denna kväll slutade ju oväntat.. //Romi♥

Nu var det länge sen

Tjena tjena ja som sakt nu var det länge sen. Jag hade ett toppen sportlov. Ja i helgen har jag färgat håret ett antal gånger men nu ser det väl ganska så bra. Sen så har jag varit med mirjam. I går så åt vi världens godaste efterrätt jordgubbs chessecake med kladdkake bottensuper gott!!! Och i fredag blev det hemma gjord blåbärslass =) mums mums!! // Romi♥
'
Kommer bilder från sportlovet lite senare =)

Helgen är nu över..

På Rock of Gideå gick det väldigt bra, på UKM gick det ännu bättre och idag gick det också bra.
På tisdag är det Musikcafé som skolan har fixat på Församlingsgården. Kom och titta!

//Emmah

Tebax från sportlovet!

Så vare med det sportlovet..
Jag for som sagt upp till Solberg och jag hade riktigt roligt där med Therese.

Idag hade alla 9:or nationella prov i No. Vi i B-byn hade Kemi och det gick så där. Det var ganska konstigt/klurigt.
Imorn ska min klass fara till Själevad och träna livräddning och i helgen händer följande:

Fredag: Rock of Gideå kl. 19.00 i Gideås sporthall (typ) The Only Ones spelar en egen låt och två st med Season Sky

Lördag: UKM (Ung Kultur Möts) kl 19.00 Sliperiet. The Only Ones spelar sig egna låt.
Söndag: Liten Gospeldag med Anundsjögospel! Tjohoo!



//Emmah

Dag 11 - En bild som jag tycker är sååå sexig

Jag for inte till Therese igår, men idag sticker jag dit! Tjohoo!
Men det betyder att jag inte kommer att blogga något.

En bild som jag tycker är sååå sexig:



//Emmah

Dag 10 - Sju saker jag skulle klara mig utan.

Idag stack jag iväg till stan och hamnlade lite kläder mm. Som vanligt blev det en 1,5 h:es tripp.
Ikväll ska jag kanske till Therese i solberg, men jag vet inte.

Sju saker jag skulle klara mig utan:
1. Iphone
Har ingen så.. tihi
2. Färg

Det kanske skulle ha blivit färglöst? Logiskt? nje

3. Orange:t godis

Finns det något äckligare!!!! USH!

4. Dricka

Sååå sött!
5. Glasögon

Jag behöver ju inga!
6. Potatis

Jag är ingen potatis gillare
7. bilddagboken

Jag är bara medlem för att kolla på andras bilder typ.
//Emmah

Bilder från hotellet

Jag har lovat bilder från Lapplands hotell och här kommer de!



Nice eller hur?!

//Emmah

Dag 09 - En video som jag själv har gjort/är med i

Lov, lov, härliga lov!

En video som jag själv har gjort/är med i:

Emmas förklaring
//Emmah

RSS 2.0