15 augusti

I dag vaknade man 09.10 för jag hade sovit över hos mirjam för hon skulle på fotbollensdan så vi gick upp åt frukost sen for vi. Jag gick med alla fotbolls lag från kyrkan upp till olympia sen har man drält runt där hela dagen och sätt på fotboll så blanda annat annudsjö - MG som slutade 8-0 tror efter det for jag hem till mirjam igen sjöng lite sing star för vi är bäst på det. Jag fick världen godaste mat hos mirjam bland annat färsk potatis och och grillat kött med m.m Efter maten skulle jag hem och hjälp pappa att bära lite bräder så jag gjorde det och då kom emma och gisse så när jag var klar drog vi ner till flotten och satte i gång bastun och vi badade det var 19 grader i vattet (svalkande) hahah xD Efter en stund skulle emmah hem så gisse skjutsade hem henne då var det bara mirjam och jag kvar på flotten så jag byte om och då kom gisse tillbaka sa hejdå och for hem igen på sin coola moppe xD mirjam och jag pratade lite sen drog jag också hem på min töntiga cykel xD haha Nu sitter man lite halv frusen på rummet och ska snart sova :D kommer lite bilder nu på dom bästa som var ppå flotten =)

Gisse =)
Mirjam =)
Emma =)
Äcklet på bilden känner jag inte xD
// Romiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0