Läxa + Joggning + Yves Rocher!!

Tur att man har Romi! Eftersom jag låg på lat sidan innom uppdatering på bloggen så vill jag bara säga
PUSS ROMI! =*
Men det är så här att nu försöker man träna in lite tyska, engelska och tör so i huvudet. Det går väll sådär, men sen så ska jag ut och jogga mina ca: 8 km!! (drygt!) Sen kommer dagens stora glädjebomb!
Mitt paket från Yves Rocher!! Bilder och sånt skit kommer sen..
Men på bilden så ska vi göra en version av mona lisa och då börja jag skissa och komfram till en sak.
Mona lisa är typ lik Kronprinsessan Victoria!! Så jag ska göra en version av henne när hon gifte sig! =D
//Emmah

Kommentarer
Postat av: Romii

hahaha jo men visst nu e det ju jag som e lat

2011-09-01 @ 16:44:40
URL: http://mendu.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0