Dag 21 - Tre saker som finns i mitt rum.

Tjoboos!

Ännu en (w)underbar dag har passerat och jag tror jag är förälskad.. i livet asså!
Idag var jag och Giz "lärare" till mellanstadie elever från Mellansel och lärde dom att spela elgitarr, bas, trummor och piano. Dom var riktigt duktiga och klarade av Walking In Memphis!
Två riktigt roliga/gulliga saker hände:

1. Jag sa till Marcus lillebror Mårten: Mårten vill du spela bas?
De andra barnen tittar mycket förvånat på oss, först på mig sedan på Mårten.
- Mårten känner du henne?! säger en av pojkarna.
- Näe svarar han och ser livrädd ut
Sedan förklarade jag att Mackan går i min klass och att jag har vetat vem han var länge!

2. Giz och jag skickar ut barnen på rast. Den sista pojken frågar Giz glatt:
- Är ni musiklärare här?!
- Näe vi är bara elever, vi går i nian. förklarar Giz
Pojken svarar lite besviken: - Jaha..

Det var verkligen en upplevelse det här med att vara lärare för en dag och TACK igen EMILIA HOLMLUND

Tre saker som finns i mitt rum:

1. Gummibibeln!



2. Änglar (riktiga och prydnads)

3. Smycken!

//Emmah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0