En liten tur till stan blev plötsligt en ganska lång..

Ja, som rubriken säger så blev min lilla stadstur till en ganska lång. Det började med att jag skulle bara köpa lite grejs, men då i bussen bestämde jag och Therese att vi skulle se på bio. Så när jag kom fram till stan så for jag på Östmans Musik och köpte ett axelband till gitarren jag fick i julklapp (bild kommer..), ett capo och en stämmare. Sedan gick jag på MQ och glitter där köpte en julklapp till Therese, lite så där efter jul. 
Sedan när Therese kom så gick vi och köpte biobiljetter till "Alvin och Gänget 3" Efter det åt vi "fin lunch" i parkeringshuset och sedan var det biotime! 

Bilder och sådant kommer senare när jag orkar (jag sa inte i morgon xD)

//Emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0