Lite smått och gott!

Idag är djurens dag... eller? Jo i morse så såg jag tre rådjur och nu när jag kom hem efter att ha varit och tränat med Emilia, ropar Emil att det är en räv på gräsmattan. När jag då tittar ut så ser jag något litet, svartvitt djur springer vid uthuset. Emil och jag kom fram till att det var en liten mink med en mus i munnen. Sedan efter ett tag så springer räven efter minken. Det var faktiskt ganska roligt att titta på. 

I morgon är det julafton och då ska Emilia och jag spela och sjunga i kyrkan kl. 11.00 kom vetja!

Bland de bästa sakerna med julen är alla filmer som visas på TV'n. I "Tidningen 7" finns det en lista på typ alla filmer som visas under jul och nyår och såklart sitter jag där och markerar vilka filmer som är bäst! 

Nu kommer lite bilder på Jag, Romi och Giz från maskeraden på skolan:







//Emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0