Dag 06 - Tio sanningar om mig.

Jag har nyss kommit hem från Romi. Hon hade tjejkväll för att hon fyller år snart typ. Men det var jätte roligt och jag smakade sushi för första gången. Det var inte så där ååhh måste ha mer gott och inte häller bläää äckligt. Det var sådär allså. 10 sanningar..
1. Jag ville vara en kille isf en tjej upp till 6:an
2. Min favorit hobby utom musik är att få andra att skratta.
3. Jag är mörkrädd
4. Jag sover alltid med något för fönstret
5. Jag äter inte oranget godis
6. Jag har aldig varit ihop med någon
7. Jag har aldrig sett lejonkungen
8. Jag trodde att något skulle hända mig 11.11.11 kl 11.11.11 xD
9. Jag dricker, röker, snusar inte (inte heller droger)
10. Jag fattar inte varför folk vill vara fulla...
Ja, säga vad ni vill men aa
//Emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0