Dag 19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.

Det finns bara en låt som säger hur jag känner nu: oh happy day!
Om gårdagen var en bra dag så vet jag inte hur jag ska förklara det här..
Idag på tyskan frågade en musiklärare mig om jag och Giz kunde lära mellanstadie elever att rocka, eller ha ett rockband med dom. Sedan fick vi veta att vi ska få en betald spelning i Myckelgensjö. Fast det fanns ju ett problem. Jag ska ha tjejkväll 3h efter vi har spelning där, men vi kommer att spela ändå. Det gäller bara att fara hem direkt efter vi har spelat den sista låten ;)

Nu ska jag göra lite reklam...

KOM PÅ ADVENTSGOSPELN I ANUNDSJÖ KYRKA KL 18.00 PÅ SÖNDAG DEN 4:E DECEMBER!!!


En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna:

10 things I hate about you!!

//Emmah

Kommentarer
Postat av: Emilia H

Det var jag som kom med snilleblixten att fråga er! =D stolt Jardan ringde och frågade mig, men jag har så ont i halsen så det skulle inte funka... speciellt inte om jag ville ha någon röst kvar på söndag...xD Så då kom det till mig från en gåva från himlen - EMMA OCH GISELA! =D

2011-11-30 @ 11:33:40
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0