Lovv!!!!!!!

Tjena nu var det ett tag sen igen då jag skrev men det är ju lov nu!! =D  På lovet såå har jag spenderat en natt hos eviss och haft jätte kul även fast det var ganska mycket skit snack xD sen kan man säga att dom andra dagarna har jag sovit hos mirjam med det är ju inte helt fel de heller xD har sett en hel del filmer som var så där =D En dag var jag och mirjam i stan då köpte jag en tröja 12 fiskar och smink =D I morgon drar jag till sundsvall till farmor min och ska väl bara chilla men det är ju klart man  kan ju inte fara till sundsvall utan fara på ikea =D Men nu sitter jag och ser på tv och snart ska man kanske packa också. Har redigerat lite bilder i dag så ska ladda upp några =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0