Jag kom sist!!! -.-

I dag var jag i skolan det var tråkigt men det är väl inget nytt??? =O Tur att man har Roliga kompisar då som gör dagen bättre =D
Denna vecka har min familj kört klockan fem hos mej (halv åtta hos mej)  vilket var riktigt kul =D här är rätterna vi har ätit.
Måndag (Mamma) : Fisk rom och potatis något recept från halv åtta hos mej.
.
Tisdag (Emily): Gjorde en super god soppa.
.
Onsdag (Jag): Ris och en kött gryta det absolut godaste maten.
.
Torsdag (Pappa): Pilgrimsmusslor till förrät. Varmrätt gelé potatis kotletter i någon sås och kantareller.
.
Poängen:
1. Pappsen 26
2. Mammsen 25
3. Emily 23
4. Emma 22
.
Vinnare får bestämma mat i morgon så vi få se vad pappsen beställer på för vi andra får laga maten =D
Det roligaste var när mamma skulle ge mej poängen då  sa hon det var lite för mycket soja i grytan mitt svar blev:
- Det var ingen soja i grytan xD
.
Roligt har det varit i alla fall!!
Gryt kött på bilden!!!
.
//// RoMi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0