Maaaat!

Mamma ropar.. men det blir ett kort inlägg iaf.
Igår var det skoljoggen och för mig så tog det 1h 35 min. Tre tjejer gick vilse, men hittades av polisen vid någon sjö. Efter skoljoggen var det lunch och sen kunde jag fara hem, men jag "hjälpte" 8:orna på franskan (satt på google translate.) Sedan stack jag hem och gjorde matte läxan. Sedan ringde Monica (körledaren) och frågade om jag skulle komma. Så jag sprang ner och drog på mig sakerna och stack på gospeln.
Idag så var det kristna skolgruppens stormöte och då fick jag ropa i högtalarna. (stolt) Sedan var jag, Giz och Isak och spelade i FG. Vi lärde oss en ny låt, This is the life. Vi slutade klockan 14.00 idag. Skönt
//Emmah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0