Mot barnens dag!!!

I går så tog jag Emma och Eviss bussen in till stan. Först så gick vi på subway och åt efter det gick vi på stan och kollade runt.
Eviss och jag köpte ett par jeans för byxorna jag hade på mej var osköna och eviisss hon fröss ;) och Emma och jag köpte var sitt linne ;) YEAHHH!!!!!
Sen gick vi på cafe UH och fick vilket inne bar att bordet vi satt vid var det vatten över hela på grund av Emmah och vi var mycket högljuda =D gisse kom när vi var där hon hade varit på hockey träning =D runt halv fem drog vi oss ner mot hamnen men det var rätt tråkigt där vi gick varv på var runt på barnens dag och spelade vann några nallar men inte mycket mer så vi satte oss vid vattnet i ställe och pratade bara en massa shit!! xD Sen gick vi på max för att äta.
Påvägen tillbaka så tog alla en kaffe kopp med en hel del socker xD
Eviss tog på sig Gisses skinn jacka hon hade jeans och nya skor men en liten klack på så man hörde när hon kom sen en kaffe kopp på hon såg så himla vuxen ut ;) hahahaha
Sen drog vi oss tillbaka till barnens dag som inte hade förendras så det var fortfarande tråkigt så vi gick några varv och Emmah åkte någon karusell.
Sen tror jag att Gisse, jag och Eviss gick till vattnet och satte oss där och Emmah satt och sålde godis remmar med Petra. Gisse, Eviss och jag antar jag att vi också bara pratade skit den gången också efter någon timme komme Emmah till oss då typ pratade mer shit och gick till en tjohotahejti vid 23.00 kom mamma och hämtade oss. Tack för i går! =D
-
-
Hoppas på att Emmah lägger ut bilder från i går=)
-
-
// Romiii  (+ Emmah som fixa till texten xD)

Kommentarer
Postat av: Therese Bjuhr<3

sv; tack <3

2011-09-07 @ 18:10:26
URL: http://myworldinmyeyes.blogg.se/
Postat av: Therese Bjuhr<3

JO 9A och 9B KLÅR ALLA NIOR AND THATS THAT GET OVER IT MAHAHAHAH

2011-09-07 @ 21:09:55
URL: http://myworldinmyeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0