Bland blommor och blad..

... där skulle ni ha hittat mig idag, om ni nu letade förstås.

Jag har haft såå mycket att göra, så jag har inte hunnit att bl.. Nä det blir inte bra..
Jag har inte haft tillgång till intern.. Nä inte de heller..
Sanningen: 
Jag har helt skitit i bloggen nu under sommaren! och jag säger bara en sak. Det har varit UNDERBART!
Näe, nu menar jag inte att jag inte tycker om att blogga, utan att det har varit underbart att bara chilla i soffan, medans film efter film avcheckas på min lista (som inte finns).

Jag är en liten soffälskare, men jag brukar faktiskt vara ute så mycket som möjligt på sommaren. Om de nu inte regnar..



//Emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0