Tänkte svara på dessa frågor FÖR jag har tråkigt!

Jag har full förståelse om ni inte orka läsa xD haha
 
1. Är du kär? Nja jag tror inte det
2. Humör just nu: Utråkad med jäkligt glad och lycklig!
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Anna
4. Vad sa du senast: Snart e det fredag igen! =D
5. Är du allergisk? Jajamen
6. Fisk eller badkruka: Fisk
7. Vem ringde dig senast? Mamma
8. Sparare eller slösare: Sparare tills det verkligen gäller då ryker pengarna direkt xD 
9. Hur många kan du lita på? Dom flesta varför ha hemligheter xD
10. Tror du på liv efter döden? Nja

11. Gillar du korv?Klart man göra xD haha
12. Bio eller promenad? Bio
13. Är du kittlig? Den frågar tänker jag inte ens svara på.. haha
14. Snarkar du? Det händer
15. Stjärntecken? Skytt
16. Rädd för insekter? Nepp
17. Äckligaste insekten? Getting för dom e dummmmmmmaaaaa!!!
18. Största sorgen du har haft? Var väl över ett år..
19. Det här är jag bra på? Skratta
20 Höger- eller vänsterhänt? Vänsterhänt

21. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Helt klart kunna flyga
22. Pizza eller hamburgare? Hamburgare :)
23. Gungar du på stolen? Nepp
24. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ne tror inte det xD
25. Vilken hand håller du gaffeln i? Höger tror jag xD
26. Är du rädd för blod? Nee
27. Saltar du på maten? Det e klart salt e livet menning
28. Gillar du att sjunga? Ja när ingen ser eller hör xD haha
29. Brukar du sola? Ne det finns bättre saker att göra på sommaren :D
30. Vad gör du om du får hicka? Håller andan

31. Vilken färg har dina skor?  Svart 
32. Fotboll eller basket? Fotboll
33. Vem kramade du senast? Min syrra
34. Din favoritlåt? Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home
35. När vaknade du i morse? 07.10
36. Gillar du hästar? Nja
37. Vem hade du velat träffa just nu? Kanske min lilla underbara katt :)
38. Är det nåt du absolut inte äter? Blodbröd
39. Vad åt du senast? En macka 
40. Har du en blogg? Neee hur kan ni tro det xD haha
En mycket saknad vän på denna bild!!! <3
.
41. Vad ska du göra idag? Gå och sova och glädja mej med att det är en dag mindre till fredag :)
42. Vad drack du senast? En fantastiskt god jucie =) 
43. Vem skrev du senast med? Johan
44. Vem smsade dig senast? Felice :)
45. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? En bild på en julklapp jag inte kan avslöja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0