Helg och så..

.. och så var det helg igen, underbart!

Jag tycker att det är helt fantastiskt att det är fredag igen, eftersom det betyder att det är bara en vecka kvar tills UNKLE (Unga Konfirmand Ledare) sticker till Vålådalen ( lite utan för Östersund) på sin Steg 1 utbildning (av 3). Jag vill verkligen bara hoppa över mån, tis, ons och tors och sticka iväg på en gång, men det går ju inte. Bland det bästa med "lägret" är att man får sova i riktiga sängar (och inte på golvet), all mat gör dom själv (efterrätt varje middag, även den "hemma"gjord), det finns vildmarksbad + bastu och man får lära sig mycket + ha kul!!
Jag måste ju säga att det här är en underbar utbildning som man får lära sig väldigt mycket som ledare och som människa.
Idag har jag varit på Gospel och GGS. Jag är såå ledsen över att jag inte kan vara med på All For One konserten i Anundsjö Kyrka 27/1 kl 18.00 eller 19.00, man kan köpa biljett hos mig eller på Ica i Bredbyn, 80 kr vuxen 50 kr studerande och gratis upp till 12 år. Jag kan inte vara med för jag är ju som sagt i Vålådalen då. Jag kan ju tillägga att Chris Harris, Malcolm chambers och Daniel Stenbaek kommer att med verka + Anundsjö Gospel!!!




//Emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0