Länge sen..

I går eftermiddag drog jag till mirjam och spenderade en as kul natt där kom nyss hem och sitter nu framför tven och ser på en värdelös film med det går också. Mirjam och jag såg en film i går det var nog den sämsta film jag någonsin har sätt!! Men det gick också. Sen blev det lite prat om livets mening och detta samtal höll på till 8.00 i morse så är allmänt seg i dag.
...
Jullovet har varit helt underbart. Många fina minnen man aldrig glömmer, underbara julklappar. Nu väntar bara en termin till man har gått ut 9:an (Det är helt underbart!!). Det som känns jobbigt nu är det dum gymnasie valet man blir bara osäker då man tänker på det, men vi ser väl vart man hamnar.
...
Men ikväll blir det nog att ta det lugnt. Städa på rummet så jag kan sova där.Blir väl även lite tv tittande. Det kommer bilder från mitt jullov lite senare orka inte ladda in bilderna från kameran så det får bli någon annan dag.
...
// Romi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0