Long time no see!

Det var väl branå okej i skolan i dag precis som en dag i solstolen när man märker att man har en fucking bondbränna, men det var tragiskt på syslöjden. Jag och Emmah var dom enda indianerna som var där.
Sedan blev det ännu värre när Emmah kom hem till mig. Vi lade oss i sängen och sedan kände jag hur något i Emmahs byxor rörde sig..
Det var hennes pappa som ringde!!!!!

Den bästa nyheten för i dag är att Börje skickade ett hjärta till mig, jag tror jag är kär!

Nu sitter jag och dricker en underbar blå sörja (blåbärssoppa). Den smeker min gom och bildar små slem klumpar i min hals, UNDERBART!

Nu sitter jag med Giz, Mirjam och *host* Emmah på den där blå saken. Ehmm vad heter det? Det är ett S i typ en kondom.. Skype ja!

Strax tar jag på mig min nattmössa, hämtar min sönderdräglade snyttefilt och skickar ett godnatt till min älskling Börje.

//Romi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0