Underbara Söndag!

Vanligtvist så gillar jag inte söndagar eftersom dom brukar bli en slags väntan på skolan, men idag har jag haft det underbart!
Dagen började med sovmorgon och sedan stack jag iväg på Ung Konfirmad-Ledar Utbildning (UNKLE) och idag var temat Andakt! Det var jätte skojsigt, men det var synd att det var förkort tid eftersom vi skulle planera Gudstjänsten vi hade efter.
Jag satte mig i en grupp för att göra förbön, men det gick inte så bra. Efter ett tag tog vi Emilia till hjälp och det löste sig. Dagens gudstjänst var den första av "See You On Sunday"(-kampanjen) som Emilia, Ida och Nicole har. Den gårutpå att få fler ungdomar på Gudstjänsterna typ.

Efter Gudstjänsten tog jag sparken hem och bara njuter av lugnet!
Skola i morgon och jag känner mig lite peppad, kanske för att man ska på gymmet efter?



//Emmah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0