Jag gav dig det finaste jag hade som var mitt hjärta men du tappade bort det

Här ligger jag på mitt rum och är hur trött som helst och funderar på när jag ska ta min spontan tripp till Felice någon kväll men jag har en ide som jag måste först fixat så nästa vecka får hon passa sig för dåren som kommer och knackar på hennes dörr ;) Ikväll så borde jag forsätta plugga men ska nog bara kolla igen matteboken lite inför provet i morgon annars så stannar jag nog här på mitt sköna golv resten av kväll. Händer det något annnat rolig just nu för mig? Nä jag tror inte det läxor har jag i högar som berg. Men här är det värsta våren här nu, hur skönt som helst ligger runt 14 grader. =D Snart är det moppe väder igen och ingen kan ju bli gladare över det än jag. 
 

 
Saknar alla er!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Gisz

Åååh söta bilder, sakna dig så oerhört mycket vännen!! <3

2013-04-18 @ 21:22:35
URL: http://www.absolutgisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0