Startar om på ruta ett och ta dom vägar kartan visar, jag strunta i allt om hur allt borde vara och hur man ska vara. Nu följer jag mitt hjärta dit det leder mej dit ska jag och det är just till dej. Jag är jag och ingen annan för jag kan inte bli någon annan än mej själv

Nu ligger jag här i sängen klockan är 00:06 mina tankar håller på att ta ihjäl mig att min hjärna har så mycket att erbjuda jag som trodde den var tom men det finns mycket jag måste ta tag i som jag inte har ork till, det är både skolan och någon som jag behöver prata med och säga hur det är men jag väljer den enkla väg och struntar i allt och skrattar mig igen dagarna för jag känner mig så lycklig! Fast jag vet att jag troligtvis sår någon som på något konstigt sätt har betyder väldigt mycket med det funkar inte så här vill jag inte det ska vara. Nu får det vara nog med sånt här snacka idag eller ska jag säga igår var det fettis tisdag som jag bruka säga 2 semlor blev det för min del så jag klarar mej till nästa år! Tog en fika med Felice efter skolan som känns som en liten standard nu så här på tisdag det är så himla skönt att bara sitt och prata och skratta en del och lämna skolan för en stund efter det så gick jag hem och gjorde världens godaste sallad mums! Sen ikväll har jag fixat trådlöst internet plus sett två filmer så nu blir det kväll för mig! Godnatt alla fina där ut, kom ihåg det finns alltid nåt positivt i varje dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0