Frågor för att jag har tråkigt så här på fredag natt + lite bilder från veckan

Har du ett eget rum? Jajamen 
Är du kåt just nu? Ja vem är inte så här på en fredag kväll eller hur e det egentligen.. :P
Vad ser du om du tittar bakom dig? Inget alldeles för mörkt
Gillar du att baka? Jajamen
Föredrar du blondiner före brunetter?: Tycker väl om båda :)
Hur många kontakter har du på bdb? Har tagit bort min konto
Har du skurit dig?: Japp med en kniv då jag höll på att göra världens uppfining då jag var mindre xD
Älskar du någon just nu? Nej, förutom familj och vänner :)
Vad åt du senast? Ett äpple
Brukar du skriva fel på tangentbordet? Hela tiden :P
Finns det någon du hatar? Nja inte hatar men någon jag tycker mindre om 
Har du varit otrogen?: Nej

Vad ska du göra i helgen? Njuta av livet och åka skoter
Har du någongång ägt en plastros?: Japp :)
Tycker du om att teckna? Nja jag är ju ingen ritar direkt 
Har du ljugit? Ja det har jag
Vad vill du bli som vuxen? Har ingen aning men tycker sjökapten verkar nice :)
Har du tittat på melodifestivalen? Ja lite 
I så fall, vem hejade du på? Ingen för alla suger..
Gillar du mat? Äta bör man annars dör man
Hur lång är du?: Lång och lång 158 cm 
Har du hål i öronen? Japp
Hur mycket är klockan?: 00.25
Har du en tjej/kille? Nepp

Är din säng bäddad? Nä för jag ligger i den nu :P
Vad är ditt smeknamn? romi och roming 
Vad är din dröm just nu? Fixa skolan och ut och resa :)
Är du emot homo-bisexuella? Nä det är ju en männsika också 
Varför gör du den här saken? Brist på liv en fredagkväll som denna..
Har du en teve i huset? Klart man har tv!
Har du blivit sviken? aa
Vilken klass går du i? ESE12 på hedbergska i sundsvall :D
Har du varit olyckligt kär? Kanske jag har men är glad idag att det inte var jag..
Största glädje just nu? Musik och livet :)

vilken är din favoritfilm? LOL och hunger games
vad är det snyggaste på dig? Min näsa är riktigt sexig för er som inte har sett de xD
brukar du göra smileys? Ja oftas annars tolkas man som sur..
Har någon kallat dig hora/bög? Ja då men på skoj 
Hur många palestina-sjalar äger du? Ingen tror jag
Vad har du för kläder på dig nu? Pyjamas och underkläder
har du tappat kontakten med nån ? Ja jag har ju det..
Vill du gråta? Nä det e ju fredag för fan
Fryser du ofta? Nja bara om fötterna när jag är trött :P
Äger du en papperskorg? Jajamen 
Har du ett landställe? Ing behöv man nå landställe då man bo på landet :D
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske :P
Har du en morgonrock? Nepp
Vem litar du mest på? En kär vän där ut någon stanns
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0