JAG HAR SOMMARLOV NU!!!!!!!!!!

Sitter på tåget hem från sundsvall och nu har jag sommarlov!!! Har haft min syrra här nere i veckan vilket har blivit många tokig grejer. 3:orna tar stundenten idag så det var ett jäkla drag på skolan det var musik som hördes över hela stan och fint väder. Om 2 år är det jag själv som tar studenten! =D När studenterna går ut på trappa kan man kolla på det live på http://www.gymnasium.sundsvall.se eftersom jag inte har något bättre för mig på tåget så tänkte jag ta och se det klockan 3. 
Ska ta tag i bloggande igen men eftersom det är sommar och allt kan jag inte lovat nåt. Men annars kommer en fett jäkla bildbomb då jag känner för det!!
Börjar sommarjobba på måndag ska jobba i fyra veckor så jag kliver upp 5 och kommer hem 17. JIPPPII! haahah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0