En dag kvar tills jag har helg! =D

 
Sitter nu och har svenska efter att haft 3 timmar håll som blev jävligt dyrt!! Var på stan med felice och köpte mig ett par kortbyxor, solbrillor (ÄNTLIGEN!!!), mascarra, 2 tröjor och laddade busskortet. Så denna veckan har jag verkligen spendera mycket pengar men vad gör det. Snart sommar och då måste man ju ha kläder man kan glida runt i och bara njuta av livet. Skulle dra och träna på friskis efter skolan men efter som det är så fint väder ute så tar jag nog en cykeltur istället och njuter av vädret! =D Sen så måste man ju säga GRATTIS till Felice som fyller år idag! 17 bast blir hon! Grattis Grattis!!! Men jag firade hon med tårta och pressenter igår!
Trycker du på bilden så kommer du till felice blogg!
 

Kommentarer
Postat av: flisannn

17 BAST! Fy fan! Vet inte hur många gånger jag tackat dig idag men dessa dagar har varit underbara! Du har verkligen gjort min som jag trodde skulle bli en tråkig dag till något underbart! Snart är det jag som knackar på dörren med ett paket i handen. ;) Men först ska vi njuta av sommarlovet, så mycket vi bara kan! :D

"Superman så blir man full!" Hahahah så klockrent, tycker du borde lägga upp bilden, ehe... ;) :D

Svar: Varsågod! =D Ja det blev två fantastiska kvällar med mycket skoj måste jag ta och säga. Det måste vi göra om!Denna sommar ska bli den bästa! :D
Nästa fest kör vi superman tema ;) hahah
Emma

2013-05-15 @ 23:44:59
URL: http://feliceamren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0