Idag är det onsdag fan vad gött, lång helg!!

Igår så tog jag det bara lugnt hjälpte farmor, packade, lagade mat för idag så jag ska hinna äta innan jag åker hem. Resten av kvällen spenderade jag framför datorn och kollade på andra avenyn. Faktiskt riktigt bra serie fast jag har sett den en gång förut för några år sen. 
 
Sitter i alla fall på skolan nu och ska ha estetisk kommunikation JIPPI eller nä lektion är ju hur lång som helst och så tråkigt. Det känns ju galet skönt att åka hemma idag faktiskt. På fredag kommer Felice om hon är frisk så vi får hoppas på att hon blir det. Så vi kan ta och filma till vår fantastiska film. 
Det är ju en bra dag idag med ett leende på läpparna! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0