Inköp

Idag efter skolan så tog jag bussen ut till birsta för att köpa lite grejor inför helgen och sommaren. Köpte mig en sommarklänningen på ginatricot som jag har tittar på ett tag nu och tyckte att just i dag var den rätta dagen att spendera lite pengar. Köpte även strumpbyxor för fredag. Sen tog jag en sväng på Ikea där jag hittade en liten skål och tänkte varför inte den var ju gullig och kostade bara 9 kr så inte helt fel! Sen köpte jag en present också som jag inte tänker avslöja. Men det var ganska kul att gå i affärena själv och bara drömma sig bort. Nu ska jag försöka få nå gjort av min läxhög för den verkar ju aldrig sluta växa. Ha en bra kväll du där bakom skärmen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0