Leende på läpparna mot vad jag hade förut idag

Sitter nu på mitt rum hemma hos farmor med fönstret öppet och solen lyser in. Jag har tänk ganska mycket på det här med att bo i en stad och bo på landet. Då förerar jag nog landet för här i sundsvall så går det bilar dygnet runt och speciellt där jag bor eftersom vägen är bara utanför huset. Så man får aldrig en riktigt lugn stund om man går ute och går eller nåt sånt. Att det finns mer att gör i en stan är inte riktigt heller sant, jo visst finns det grejor här i sundsvall man kan hitta på om kvällarna men man gör det ju aldrig så man hittar ju på mer saker när man är hemma. Så Sundsvall kommer aldrig att slå bredbyn för bredbyn är helt klart bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0