Måndag igen efter en lång härlig helg

Nu är det måndag igen. Idag är jag riktigt trött och har världens huvudvärk men ska nog dra ut till birsta i eftermiddag och inför skaffat lite saker jag behöver inför helgen. 
I fredags så kom Felice till mig så i helgen har vi spelat in en film som vi har fått i uppgift att göra. Jag tycker att den blev riktigt bra så nu är det bara lite redigering kvar sen så är en uppgift överstöka av allt som ska vara klart innan vi går på sommarlov. Det är så mycket som händer nu så jag vill bara gå och lägga mig under en filt och vakna upp och några veckor då skolan är slut. 
Har i alla fall svenska nu och vi har någon jäkla redovisning om boken vi har läst och jag vill inget annat än gå hem och sova sen har vi fått något språkprojekt som jag inget annat än vill elda upp. Fuck skolan och allt annat som jag inte orkar med idag..
Här kommer lite bilder från helgen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0