Tänk om man bara kunde försvinna en lite stund

Sitter på skolan med musik i mina lurar. Hade nyss redovisning ute i parken med klassen riktig skönt att vara ute och göra nåt och inte bara sitta i klassrummet jämt. Så nu har jag håltimme och det finns ju inte så mycket att göra så kollar runt på datorn och funderar på om jag ska ta och fick lite läxa men har verkligen ingen energi åt det så får väl ser. Det känns verkligen som all luft har gått ur mig idag.. Men det är väl så när man får veta att ens morfar har somnat in inatt <3 

Kommentarer
Postat av: flisannn

Måste vara jobbigt och väldigt tråkigt med din morfar, men å andra sidan slipper han kanske lida. Finns om du vill prata! <3

Svar: Ja det blev nog bäst så här för han <3 tack!
Emma

2013-05-06 @ 16:29:35
URL: http://feliceamren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0